søndag den 21. august 2011

Tirsdag.


Wow tiden er gaaet hurtigt! Det foeles som om jeg kom igaar, og alligevel har jeg set saa meget. Her er et overblik over min uge.

TIRSDAG:
Jeg stod op klokken halv fem om morgenen, saa vi kunne vaere ude i Kastrup Lufthavn klokken halv seks. Ja, mit fly gik jo allerede klokken otte, saa det var med at staa tidligt op.
Koeen i Kastrup lufthavn. Maaske kan du spotte nogle roede T-shirts eller gule tasker? Det er i hvert fald os fra STS.

Melanie (som skal til OHIO) og jeg var saa smarte, at deles om en vogn til vores haandbagage. Kunne ikke vende billedet om.
Tirsdag var en stor gruppeafgang, saa vi var ni piger fra Danmark, som i London skulle moedes med folk fra Frankrig, Italien, Sverige, Norge, Holland, Finland og Tyskland. Derfra skulle vi alle flyve sammen til Chicago, og derefter til vores individuelle destination (hvor min var Minneapolis). Jeg var den eneste danske pige som skulle til Minnesota/Minneapolis, men heldigvis skulle jeg foelges med to drenge fra Sverige, to drenge fra Frankrig, en pige fra Italien, en dreng fra Finland og sidst men ikke mindst en pige fra Holland.

6 af de andre danske piger som fra venstre skal til Ohio, Florida, Utah, Ohio, Ohio og Colorado.
Selve flyveturen var dog ikke helt uden problemer! Vores fly ankom for tidligt til London, saa vi fik en flot rundtur over London (tre runder). Fordi jeg fik min billet dagen foer afrejse, skulle jeg sidde alene fra London til Chicago, eller alene sammen med en pige fra Norge, saa det var da hyggeligt nok. Vi var blevet rykket op paa foerste klasse. I Chicago skulle vi hente vores bagage, hvorefter vi skulle aflevere den igen. Jeg havde ikke faaet plads paa det sidste fly, saa jeg skulle alene hen i skranken og bestille en ny billet, og det skal lige siges, at det var i en anden terminal, saa jeg maatte tage en metrobus derhen. Proev at forestil dig at vaere 15 aar, alene i en af verdenens stoerste lufthavne, vide at du skal naa et fly, men ved ikke hvor og hvornaar flyet gaar fra + at du ikke har nogen telefon, og din familie venter paa dig i den lufthavn, som du gerne skulle ende i.
Bare for at vise hvor klamt flymad egentligt er.

Syntes du selv at det ligner skinke? Naa ikke.
Ja, jeg fik sovebriller! Wee.. (-:
Anyway alt gik fint alligevel. Da jeg kom til Minneapolis ventede min mor (Tami) og min far (Rob) paa mig. Faktisk vidste John (min lillebror) ikke hvornaar jeg skulle komme, saa vi overraskede ham i fredags (han havde vaeret oppe hos Grandma (som ogsaa hedder Rebecca).


Chicago lufthavn. Nydeligt ikke?
Vi tog straks hjem, da jeg var MEGA traet (paa dette tidspunkt havde jeg vaeret vaagen i 22 timer), men foer at vi tog helt hjem, maatte vi hen til DQ (det er en is bar, YUM!!!!). Der fik jeg en bananasplit is.
Og her er vi saa "the McMenimens". (-:

Da vi kom hjem til farmen saa jeg at de 9 katte faktisk var 3 katte og 6 killinger.

Tja... Og saa gik jeg i seng, og lad mig lige sige, at jeg har verdenens BEDSTE seng!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar