tirsdag den 2. august 2011

Time runs, and then you get old.

Okay, så hurtigt går tiden nu heller ikke, men fra idag af, kan jeg officielt sige, at der er under en måned til at jeg rejser. Jeg har desværre ikke fået min familie endnu, men den sidste dag, man kan rejse er den 1 september. Under en måned tilbage i det danske land. (-:

Det er en ret syret følelse.

Jeg holder jer opdateret, men det er kun ca. 60%, som har fået deres familie so far.

Jeg håber faktisk lidt på at få den i sidste øjeblik, for jeg tror, at det er det, som man ville huske, når man en dag ser tilbage på det + jeg vil gerne have en overraskelse, når jeg kommer i lufthavnen, og ikke ha' haft kendt dem i længere tid. Det ville spice det hele lidt op. (-:

Håber at I kan leve med de få opdateringer, som jeg nu har. For now: Vi ses. (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar