søndag den 21. august 2011

Onsdag

Uha min foerste dag i det nye land. Jeg var paa deres Fair. Forestil dig en masse dyr (geder, grise, hoener osv) blandet med den sidste scene a Grease, saa har du et Fair. Jeg putter nogle billeder ind laengere nede.
Rob og alle groentsagerne, ja, man kan ogsaa vinde "bedst groentsag".
Are you looking at me, huh? Hahaha, elskede grisen.
Denne pony havde faaet flettet haaret osv. Meget yndig.
Tamis hundeshow.
Jeg ved ikke om du kan se alle forlystelserne i baggrunden, men de var der! So COOL.
Uha, hvad goer vi med det sorte faar? Vi giver det et klaede paa. Spoegelsesfaar.
Tre faar. Tja, de skulle da ogsaa med, for ja, det ER det man ogsaa ser paa Fair.
Tami skulle vaere dommer ved et hundeshow, og den lille dreng var bare mega nuttet!

Folk goer noget ud af deres dyr. Her fandt vi en hest med en orange handske paa. 
Om aftenen var der et talentshow. Ham her legede med yoyoer, og var mega god. Ked af at billedet ikke viser det.
Vi besoegte ogsaa Pam og Tim (som er Tamis foraeldre). De er meget soede, og meget amerikanske! Hahaha, faktisk har Tim ogsaa gaaet paa Mountain Lake High (ligesom jeg). Vi tilbragte meget af vores tid i Windom. Uha, hvor spiser man meget fastfood her, men det er kun naar der er Fair.

Vi var ogsaa forbi min skole, og det ser ud til at mine skolefarver bliver roed og sort. Jeg kommer til at have art (billedkunst) i foerste time hver eneste dag! Mega awesome. Der er en anden dansk udvekslingsstudent i Windom, saa vi skal helt sikkert moedes i loebet af aaret. JEG HAR OGSAA FAAET EN MOBIL!!! Yes, I hoerte mig. En vaskeaegte amerikansk mobil.

PS. Undskyld rodet i billederne. (-:



1 kommentar: