mandag den 15. august 2011

Og så kørte toget næsten fra mig.

Wow, nu sker det snart. Jeg har netop lige snakket med Jesper, og han sagde, at jeg allerede skulle afsted i morgen tidlig klokken 07:55. Det kom ikke som den helt store overraskelse, da vi havde snakket om det i fredags. Denne gang gjorde vi det bare 100% sikkert. (-:

Det betyder jo også, at jeg sidder i USA, når jeg skriver mit næste blog indlæg.

Idag skal jeg bare pakke det sidste færdigt, måske holder vi også en lille fødselsdagsaften for Jonas, nu når jeg ikke er hjemme størstedelen af imorgen. (-:

Jeg er meget spændt! Jeg er faktisk i en tilstand, hvor jeg ikke selv aner, hvad jeg føler. Ked af at sige farvel til alle, glad for at sige hej til livet derovre. Skræmt over hvad der venter mig, men dobbelt så glad for at jeg gør det! Det hele er meget mærkeligt lige nu.

VIGTIGT! VIGTIGT! VIGTIGT!
Spørg mig endelig om alle de spørgsmål, som i vil. Jo flere desto bedre. ALT hvad i spørger om vil blive flettet ind i det næste blog indlæg. Dette gælder selvfølgelig HELE året.

Pøj pøj, vi ses. Life is good, SO good. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar