onsdag den 24. august 2011

En skoledag.

Saa er det min 3 dag i skole, og det er meget sjovt. Jeg har Art hver dag i foerste time (men har 7 timer hver dag). Min laerer elsker mig allerede, da hun ogsaa kommer en lille smule fra Island. Saa har jeg English, Geometry (for her i USA deler de faktisk matematik op i flere forskellige fag). Derefter har jeg PE (gymnastik/idraet), hvor vi spiller volleyball lige for tiden. Saa er det endelig lunchtime!!!! Og du ER sulten, for de har en kantine (ligesom amerikanske film). Jeg spiser oftest sammen med de andre udvekslingsstuderende (en pige fra Tyskland og en pige fra Spanien), men det er bare fordi vi er venner (vi bliver ikke holdt udenfor). Efter frokost er det til til biologi, hvor jeg har den soedeste laerer Mrs. Banks, saa det goer ikke noget, at de vi laerer, var det jeg laerte sidste aar. PS min sidemakker har mega god humor! Hahahaha. Saa gaar turen til Geografi, hvor min laerer er lidt militaer-agtig, men det er okay. Han er skolens strengeste laerer (siges det). Uha... det minder mig om, at vi har en test (stor) her paa fredag, og vi startede i skole her i mandags. Til sidst har jeg kor eller study hall. DET ER MIN SKOLEDAG HVER DAG! Det er faktisk okay. (-:

PS. Jeg har mit eget skab (262)! So COOL!
PPS. Jeg er med i Show Choir, saa vi skulle maales til vores "kjoler" idag!

This was just a little update! See ya' <3

HUSK AT SENDE MIG SPOERGSMAAL PAA MIN E-MAIL, HVIS DU/I HAR ET SPOERGSMAAL. (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar