onsdag den 5. oktober 2011

Skolen.

Hey, jeg ved godt, at det har vaeret lang tid siden, at jeg skidst skrev, men jeg har simpelthen lavet noget hver dag! No kidding. Jeg vil foerst og fremmest skyde skylden paa skolen, og jeg vil nu sige hvorfor. Key word: Cross Country!
Jeg dyrker CC HVER DAG! Da jeg startede, troede jeg, at det ville vaere man, ons og hver anden fredag, men naa nej, HVER DAG. Det er nu meget sjovt, og jeg tror, at jeg er kommet i en lidt bedre form. Vi loeber i gennemsnit 3,5 (5,63 kilometer) miles om dagen. Sidste uge loeb jeg 20 miles (32,19 km). Er I ikke stolte af mig? (-;

Hvis Nina ikke allerede har sagt det, saa har jeg skiftet skole. Jeg gaar nu paa en kristen privatskole, ja fint skal det vaere. Alle spoerger mig, hvorfor jeg skiftede, og svaret er:

1) Jeg fik muligheden for at rykke en klasse op (er nu en junior/11th grader), og da det alligevel var ret saa nemt i den gamle klasse, var det en god ide. (-:

2) Alle var meget generte paa min gamle skole, og da jeg allerede kendte nogle paa min nuvaerende skole (og de er altid outgoing), syntes jeg, at det var en god ide. Jeg har dog allerede faaet at vide, at jeg var en af de eneste udvekslingsstuderende, som de noglesinde har kunne lidet, spoejst!

3) Dette skolesystem er taettere paa det jeg vender tilbage til (gymnasiet) og kommer fra (folkeskolen). De gaar meget op i, at vi ved hvad vi snakker om osv. Her handler det om at taenke kritisk og vaere velevalueret. Jeg havde i gennemsnit 4 - 5 tests hver uge paa "the Public School", og ingen kunne huske, hvad de var blevet testet i en uge efter. Plus vi havde tre timers lektier hver dag, og hvis skolen alligevel slutter klokken 15:05 hver dag, saa... (-;

Jeg har desvaerre ikke alle de sjove fag nu. Mit skema er:
- Language Arts or Study Hall
- Literature
- Bible Class (ligesom reliigion, da vi ikke kun snakker kristendom)
- Study Hall
- Math or Chemistry
***********LUNCH*************
- Choir or Study Hall
- Math or Chemistry
- History

Der er en masse studyhalls, men jeg har max to om dagen, og de er nu meget rare!

Saa er min studyhall ovre, jeg bliver noedt til at stoppe mit indlaeg nu. (-;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar