torsdag den 6. oktober 2011

Saa er der da et indlaeg igen.

Jeg har nu officielt dedikeret min foerste studyhall til bloggen, saa der vil komme mange flere indlaeg nu. Faktisk fem om ugen, oh wow.

Hvad er saa mine planer for weekenden? Tja, idag er det torsdag, men da alle vores laerere har et kaempe moede i en anden by, skal vi ikke i skole imorgen. (-:

Efter skole skal jeg til et CC (Cross Country) meet, hvor alle mine holdkammerater skal loebe. Jeg maa ikke loebe kunkurrencer, da de pt tror, at jeg skiftede skole pga "The Sports". Jeg vil derfor vaere hjemme klokken syv - halv otte i aften.

I morgen skal jeg til Mankato (naermeste stoerre by), og derefter skal jeg til Fairmont, da vi skal se Tami's nevoes football game. Han er vist "The Quaterback". (-:

Jeg skal ud at arbejde med hjemloese dyr paa loerdag, se se, jeg kan ogsaa vaere soed mor, haha. Da vi har gjort det hele dagen , skal det beloennes, sa vi tager til Mankato og ser en musical (Rent). (-;

Soendag er den saedvanlige kirke/lektie dag, som ALLE teenagere har her omkring. (-:

Jeg vil skrive igen paa mandag. Jubii.
XOXO Rebecca.

Ps. Jeg har fundet den mest mystiske fashion trend herovre! Hoejhaelede klip - klappere. Er det ikke skoert?! (-;
Pps. Alle drengene vil hedde noget sejt paa dansk, og tvinger mig til at give dem kaelenavne. Pt har vi en skumfidus og en enhjoerning. Maskulint ikke? Og ja, jeg har fortalt dem, hvad de betyder. :-D
Ppps. Der var en dreng som spurgte mig, om jeg vidste, hvad en I Pod var. Hahaha. xD

1 kommentar:

  1. så den nye skole er god? det lyder sådan (:
    jeg håber du har det awesome, dit brev er snart på vej det har taget lidt længere tid denne gang da det er specielt!! glæd dig min ven, glæd dig (:

    SvarSlet