onsdag den 12. oktober 2011

Denne uge.

Halloejsa derhjemme i Danmark. Jeg vil bare lige give jer et par updates, da jeg ikke har haft tid her de to sidste dage.

Alt gaar super godt herovre, saa der er intet at bekymre sig om. Haha. I mandags holdte jeg en tale foran en klub called "Lions Club" (det er nogle maend, som bestemmer meget her i byen). Jeg fortalte om Danmark, High School og meget mere.
I gaar loeb jeg mit foerste og sidste (desvaerre) CC moede. Jeg fik en daarlig placering, men er selv stolt, da tiden var okay. Jeg loeb fire kilometer paa 22 min, og det er vel i orden, da jeg startede for to uger siden? (-;

I dag skal jeg bare slappe af, hvis jeg kan. Jeg komme nemlig altid hjem fra skole klokken fem, og saa skal jeg lave lektier og spise aftensmad. Mums. Nej vent. Vi tager hen til Tamis mor og far i aften. (-:

Jeg har en travl weekend i moede. Jeg tager nemlig op til "the Cities" paa loerdag, for at besoege en af mine veninder paa hendes college. Haha, ja, jeg har ogsaa college venner. Vi tager dog hjem igen paa soendag. Jeg tror, at jeg vil haenge ud med Anna og Davis paa fredag, men det er ikke sikkert endnu. (-;

Det var saa min uge, interessant ikke? Nyd livet, carpe diem.
XOXO
Rebecca. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar