mandag den 5. september 2011

Jaaa. Endnu et indlaeg. (-:

Hey mennesker, hvordan gaar det i Danmark? Jeg har jo naesten lige saa mange spoergsmaal til jer, som i har til mig! Anyway, jeg vil nu bare skrive lidt om hvordan det gaar mig.

Jeg kan ikke huske om jeg skrev for sidste uge, saa jeg skriver bare for denne her, og hvis jeg mangler noget, maa I jo bare stille nogle flere spoergsmaal! ;-)

Jeg har MEGA mange tests her! Faktisk hele fem i sidste uge, og det var bare 4 skoledage. Ja, saadan er det hver uge, fordi Mountain Lake High (min skole) er en af de fire udvalgte skoler i MN, som skal proeve noget nyt.

Jeg er blevet rigtig gode veninder med Anna, saa hun ringede til mig i mandags, og spurtge om jeg ikke lige ville komme over til Bon Fire. Bon Fire er et lejerbaal, hvor man griller skumfiduser, og drikker smoothies (SUPER hyggeligt).
Der moedte jeg hendes faetter (for ALLE er i familie med hinanden her), og han gaar paa den kristne skole. Han er meget flink, og den eneste anden Harry Potter fan i miles omkreds. (-:

Min choir director vil have mig og Leonie til at synge en duet i Show Choir, men det er lidt overvaeldende, da hun har de vildeste planer for den. S-:

Caitlyn (som jeg koerer i samme skolebus med) held a hot tub party this Thursday. Saa der moedte jeg 3 nye mennesker (Madilyn, Melanie og Mitchell), som alle tre er fra den kristne skole. Haha, maaske endner jeg med at vaere multi kristen naar jeg kommer hjem. Ej, de er soede nok. Davis var der ogsaa, men ham havde jeg moedt foer.

Fredag tog vi op til The Cities (Minneapolis og St. Paul), og besoegte Valley Fair (deres Tivoli). Det var FANTASTISK morsomt, men I kender jo mig, jeg ELSKER forlystelsesparker. ;-)

Vi var ude at ride paa heste loerdag, for at fejre Tamis B-Day. Der moedte jeg ogsaa nogle flere fra familien. Ps. Vi var koert op til Gramie Becky og Grampy Mike, som bor oppe i det nordlige MN. Det er der hvor det ligner Canada.

I taenker sikkert nok: hvorfor har hun fredag og mandag fri? Tja. Vi har det man kalder Labor Days her. Det er for at fejre "the Farmers". Det er en betalt forlaenget weekend. Det er SO laekkert. (-:

SVAR PAA SPOERGSMAAL: Denne gang fra MOR, FAR og JONAS. (-:

KAN VI SE FOTOS AF HUSET OG VAERELSET M.M.? Ja, bare ikke nu. Det tager SAA lang tid at uploade billeder, at jeg simpelthen ikke orker det. Haha, jeg ville ogsaa foretraekke at have ryddet op paa mit vaerelse, foer jeg laegger billeder ud. (-:

KAN DU BESKRIVE MORGENRUTINERNE? I detaljer? Der er ikke mange af dem. Vaagner - tager toej og mascara paa - spiser min cereal (Cinnamon Crunch Toast! <3) - boerster taender - pakker min taske - tager skolebussen. (-:

GAAR SKOLEBUSSEN FOR ENDEN AF VEJEN? Ja, den kommer hen til alles indkoersler. (-:

ER DER LIDT CHEERLEADER OVER JERES SHOW CHOIR? Hmm.. Mor du traenger til at se Glee. Haha, faktisk saa ved jeg det ikke endnu, men jeg skal da svare paa det naar jeg ved mere. Her paa min skole er det de upopulaere, som bliver cheerleders. Cheerleaders er dem som ikke er atletiske nok til sport, og ikke kreative nok til teater eller choir. (-:

FIK DU LOV TIL AT FORBEREDE DIG INDEN OPLAEGET OM DANMARK? Nej, det gjorde jeg ikke. De sagde bare at de/vi havde tre exchange students i aar, og saa bad de os om at komme op paa scenen. (-:

HVAD SAGDE DU? Bare basic things. Hvor jeg kommer fra, hvilken klasse jeg skulle gaa i, hvad jeg lavede i min fritid. (-:

HVORNAAR SKAL DU TIL DRAMA FOERSTE GANG OG HVAD SKAL I SPILLE? Vi skal spille South Pacific, saa det er jo en gammel 50'er musical. Jeg ved ikke hvornaar vi oever foerste gang, da vi endnu ikke er faerdige med auditions.

HAR I ET KAMPRAAB PAA SKOLEN? Jeg har ikke vaeret til nogle sportsstaevner endnu, da der kun har vaeret noget i fredags, hvor jeg var i Valley Fair. Jeg maa spoerge Maria, da hun er kommet ind paa deres Volleyball team! (-:

HVORDAN BOR DU? Jeg venter med at svare paa den, til jeg har nogle billeder.

HVAD LAVER ROB? Rob arbejder med toge, saa han er kun hjemme halvdelen af ugen, eller mere. Han arbejder nemlig oppe i "the Cities".

HVILKEN SLAGS SKOLE ARBEJDER TAMI I? Hun arbejder i en hutterish skole fra 0 - 12 klasse. Vi kalder den the hood. (-:

HVOR BOEDE DE FOER DE FLYTTEDE? De boede i nabobyen Windom, men der bor Tamis foraeldre ogsaa, saa de syntes, at det blev for meget. Nu bor vi ca. 20 min fra dem.

HVAD BLEV DER AF ONSDAG, DA DU SKREV OM ALLE UGENS DAGE? Tjo, ser du. Jeg ved ikke om jeg ikke lavede noget onsdag, eller om jeg bare var foevirret, for jeg kunne i hvert fald ikke huske hvad jeg havde lavet. (-:

Jeg laver en post med billeder senere. Haha. See ya' <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar